Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Sikertörténet próbaüzem nélkül 2011-07-08 08:25:31 Számos uniós elnökségi vendégről kiderült, egyenesen rajongója Erzsébet királynénak, vagy, ahogy Európa-szerte ismerik, Sisinek
Gödöllő és az uniós elnökség 2011-06-28 13:27:07 Politikai nagyágyúk sora fordult meg a kastélyban és a Művészetek Házában működött sajtóközpontban
Újjáéled a Gödöllői-dombság 2011-04-07 14:06:34 Háromszázmillió forintot költ a Pilis Parkerdő Zrt. a természet védelmére
Igényes gödöllői sajtóközpont 2011-01-05 16:16:37 A Művészetek Házában lesz a média egyik főhadiszállása az Európai Unió Tanácsának magyar elnöksége idején
EU-elnökségi váza a lovardában 2010-12-23 16:54:32 Az Európai Unió 27 tagállamának himnuszából vett, aranybetűkkel írt részletek olvashatók az ékességen